Yengemle ensest birlikte oldum

Selam arkadaş adım Can, sitenizi rastgele gezinirken gördüm size geçen ay başıma gelen bi hikayemi anlatıcam geçtiğimiz aylarda dayımla yengem boşandı yengem aslıyla benim aramda 4 yaş var 28 yaşında olan sarışın seksi yengem lise yıllarından beri ilgimi çekiyor ve beni azdırıyordu. Her neyse olaya geçeyim ben yengemle dayım boşandıktan üç gün sonra küçük kuzenim ilayda ve yengem aslıyı antalyaya antalyadaki yazlığımıza moral olsun diye tatile götürdüm yolculuğumuz sıkıntısız geçsede yengem aslının giydiği dekolteli tişörtünden fırlamaya çalışan ve adeta özgürlük için savaş veren göğüsleri araba kullanırken bile küçük canı nöbete dikmeye yetti, yazlığa geldiğimizde kuzenim ilaydaya hemen bir yatak hazırladık ve onu yatırdık buarada yazlığımız çok küçük iki oda bi salon yengemle yolda aldığımız biraları alıp balkona çıktık biraz dayımla ilgili konuştuktan sonra ağlamaya başladı bende onun kalçalarını bu duygusal anda sarılma bahanesiyle bir güzel avuçladım konuyu değiştirmak için yarın sabahtan denize girelim dedim girelim girmesinede ben bu bikinimi 4 sene önce almıştım bilmem olur mu dedi bende fırsat bu fırsat dene bakalım bi yenge dedim o da denerim denemesinede ben artık senin yengen değilim, bana bundan sonra aslı diyceksin peki aslı dedim git ozaman hemen denede olmazssa yenisini alırız dedim tamam diyerek odaya gitti aradan 2 dk geçti ve bana seslenerek yanına gitmemi istedi odaya girdiğimde o daracık bikiniyle karşımda duruyordu nasıl olmuş diyerek kendi etrafında bir tur attığında götünün arasına kaçan bikinisini gördüğümde benimkisi dimdik oldu bunu fark eden aslı beni daha çok tahrik etmek için olsa gerek bikinisinin alt kısmıyla oynamaya başladı bana yaklaştı ve iki elimden tutarak beline koydu bak dedi belim ne kadar ince sonra sağ elimi sol göğsünün üstüne yapıştırdı bak ne kadar heycanlıyım ve mutluyum bunu hissedebiliyormusun dedi birden dudaklarıma yapıştı deli gibi öpüşmeye başladık

Boynunu emdikçe inliyor o inledikçe ben daha çok zevk alıyordum bikinisinin üstünü çıkarttı bende tişörtümü çıkarttım ,aslı eğildi ve pantolonumun dümesini açtı ve boxerimle birlikte pantolonumu indirdi 18 cm lik alettimi görünce deliye döndü taşaklarımdan başlayarak sikimin başına kadar yalıyor ara sırada gırtlağına kadar sokuyordum sonra aslıyı yatağa yatırdım bikinisinin alt kısmını sadece amı gözükücek kadar sıyırdım üç parmağımı aslıya yalattım sonra amına soktum parmaklarımı amına soktukça dil darbeleriylede kilitorisine masaj yapıyordum adeta ve birden bağırmaya başladı aşkım yeter artık sok içime ,al beni diye bağrıyordu ve birden 18 cm lik sikimi onun daracık amına kökledim bacaklarımı omzuma aldım ve git gellere başladım ben soktukça inliyordu ara sırada kısık seslerler sen seviyorum diyordu ve aslı boşaldı bende onca git gelden sonra onun göğüslerine boşaldım ama bu ilk posta ikimizide doyurmamıştı sonra aslıyı üstüme aldım yüzü bana dönük şekilde aslı benim kini kavrayarak kendi deliğini buldurdu üstümde zıplamaya başladı o zıpladıkça göğüsleri sallanıyordu buda beni daha çok tahrikediyordu sonra onu domalttım ve yine amına soktum birkaç git gelden sonra aşkım götüme gir dedi tamam diyerek çekmeceden bebek yağını aldım ikimizide iyice yağladım götüne rahatlıkla girdim 5 defa boşalmadan sonra birer sigara yaktık ve uyuduk şu an aslıyla dost hayatı yaşıyoruz tabi kızımız ilaydayla birlikte o da anası gibi kaşar olucak galiba şansım varsa bi gün onada çakarım başka hikayelerde görüşmek üzere.

Etiketlendi:, , , , , , , , , , , , , , , , ,

4 thoughts on “Yengemle ensest birlikte oldum

  1. Hakan Aslan Ağustos 13, 2013, 8:47 pm Reply

    Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) ddogulu2121@hotmail.com 0-535-978-20-21 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım 0-535-978-20-21 Araba var

  2. selcuk Eylül 5, 2013, 10:37 pm Reply

    Am ve göt yalatmak isteyen arasin

  3. selcuk Eylül 5, 2013, 10:40 pm Reply

    Amcik ve göt yalatmak isteyen arasin.evli dul bayanlar.sizin amciginizin suyunu icerim.05434467261

  4. Mahmut Eylül 10, 2013, 8:02 pm Reply

    Slm Mrb Ben Mahmut
    Şanlıurfada yaşıyorum..
    26 Yaşındayım 1.75 boyunda 73 kiloyum..
    Açıkçasını söylemek gerekirse çekici birisi olduğumu söyleyebilirim.
    Tanışmak_0541_ isteyen _405_bayanlar_04_04_ bekliyorum..
    sosyete063@windowslive.com
    Güven Konusunda bir sorun olmayacağından şüpheniz olmasın..

Yorum bırakın